8 Maj

Publicerad 2014-05-08 08:28:02 i Allmänt

Vad har du på dig?
Täcke

Hur mår du?
Bra! Mycke bra faktiskt

Vad önskar du just nu?
Att det inte ska regna idag

Vem sov du senast med?
Javidan

Vad har du ätit idag?
Inget, än. Men igår åt jag en helt sjuuuuk paella

Vad ska du göra imorgon?
Jobba, förmodligen något kul på kvällen. Friday baby

Vad skrattade du senast åt?
Haha, när mille härmade Manu igår med en helt sjuk grimas

Vad grät du senast åt?
Skrattade så jag grät åt grimasen

Din favoritkaraktär ur en serie?
Daryl i the walking dead

Vad läser du just nu?
Ingenting just nu tyvärr

Senast sedda film?
Captain Philips

Senaste 3 inkomna sms?
"Sov gott miss flawless" 
"nej lr hur"
"ohh oki babe min kusin ville ha. haha" 

Vad är du rädd för?
att något ska hända mina systerbarn 

Vem saknar du?
Carro!

Vilken svordom använder du mest?
Fan 

Blir du lätt svartsjuk?
Nope

Vilket språk hade du velat lära dig?
vill bättra på min spanka och portugisiska, skulle vara fett att kunna franska också

Vem faller du för?
SYRRAN 

Vart vill du åka just nu?
vart vill jag INTE åka just nu. brasilien om jag måste välja 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela