2013 längsta året någonsin

Publicerad 2013-12-28 02:02:03 i Allmänt

ja, alltså när jag tänker på 2013 så får jag upp tusen bilder i huvudet samtidigt. Det har hänt så SJUKT mycket. Speciellt förändringar, det är nog det som får 2013 att kännas som världens längsta år. Det blir ännu flummigare när jag tänker på att jag lärde känna signe i slutet av 2012, känns ju som jag känt henne hela mitt liv, så har det bara gått 1,5 år. 
 
Såg att Signe gjort en resume. Här kommer några highlights från mitt 2013
 
januari:
Första Januari spenderades såklart med mitt supergäng. Vi var bakis, åt skit och snackade skit. Mitt nyårs firande var verkligen inte speciell alls. 
 
Februari:
 
 
 
  Vi drog på studentresa som var whitetrash party No 1. Jag blev dessutom haffad av grisarna som ville visitera mig naken för att kolla om vi skulle smuggla in något på båten. lol. Den resan gick mest ut på att håna folk, supa oss fulla och hångla med varandra framför peter siepen som tyckte det var super nice. hahah. Sen var det överraskningsfest för Jenny också. Hela tjejgänget gick lös och hamnade på etage. Det var en kul kväll. Tills jag blev utkastad från etage och carro började gråta pga det. Alltså skrattade tills jag hade svårt att andas när vi pratade om det dagen efter. Hon slog näven i tegelväggen på Etage innan tårarna kom hahah. Sen blev det endel långfärdsskridskor med pappa också. Sist men inte minst: jag och sigge åt vår sista måltid på KVB, och kollade på TWD såklart. Tiden på KVB var så jääävla speciell. Tur jag och sigge gjorde det bästa av det. Min vapendragare.
 
Mars:
 
 
 
 
 
 Supergänget drog ner till malmö för en weekend. Åt mat i massor, gick ut och skrattade tills vi grät. Få personer som gör mig så varm i hjärtat som dom. Sen fyllde jag 19 och mina tjejer överraskade mig med frulle på sängen och på kvällen överraskade syrran mig med en resa. 
 
April:
Vi gick äntligen mot ljusare tider. Jag och syrran var riktiga små slackers. Peppade för sommaren, åt as gott hela tiden, tog lov lite när vi vill. Kassias lägenhet på slaggatan var vår trygghetszon. Jag och sigge hängde där hela tiden. Där mådde man alltid bra, även fast allt egentligen var superkefft. Sen drog jag och guzzarna till uppsala på sista april.
 
Maj:
 
Jag fick ÄNTLIGEN flytta in i min etta på ornäsgatan. Jag har nog inte ett enda negativt minne från min tid med den läggan. Det var iof som ett litet kollektiv. Jordgubbens säsong var kommer och rådis öppnade. Som alla hade längtat. 
 
Barcaaaaaaaaa. Jag och syrrans Rehab. Nära på att missa flyget pga en bakfull syrra och så ett utbrott från min sida men när vi kom iväg var det BÄST. 
Napa! Orkar inte ens skriva nått om de, så jävla bra bara.
 
Juni:
JÄVLAR vad bilder de blev men kunde verkligen inte välja. Juni var verkligen bäst. Sommaren kom på riktigt, utflykter, midsommar, brorsan kom hem och STUDENTEN såklart.
 
Resten av året får ni någon annan dag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela