JULI - DECEMBER

Publicerad 2014-01-01 19:25:00 i Allmänt

Juli:
 
 
I juli drog jag och mina beloved ones på den bästa semestern på länge. Superpanka hyrde vi cyklar och cyklade runt på gotland i en vecka med sol, i princip, dygnet runt. Vi visste aldrig vart vi skulle hamna, solen stekte sönder oss och jag skrattade så jag hade ont i magen varje kväll. 
 
Augusti:
 
Jag åkte till köpenhamn för att hälsa på Klara och Lydia. Sen vidare till Malmö, mötte upp signe och vi blev med lägenhet! Hemma i falun tog vi vara på dom sista rådiskvällarna. Mycket late night talk med syrran och mental förberedelse för flytten.
 
September:
Många dagar spenderades med manuelita, jag och oppe drog till kålmården vilket var helt FANTASTISKT. lol. älskade det verkligen haha. Utekvällarna blev 'säga hejdå' kvällar eftersom Malmö närmade sig. Tyckte mest att det kändes skönt men det var inte kul att säga hejdå till min blonda dalkulla.
 
Oktober:
 
Min tid på ornäsgatan var slut och Lantmannagatan väntade. Jag och sigge kom snabbt in i våra gamla rutiner. haha. Vi är som ett gift gammalt par. Här började även våra utekvällar som oftast slutade men något vi fick asgarva åt dagen efter. Blev även en del sjuka måltider med brorsan och Pontus. På dagarna sökte jag jobb och brände alla mina sparpengar på kläder och mat. Vettigt!
 
I November flyttade syrran äntligen ner. Jag fick jobb på espresso house, jag och signe blev tightare än någonsin och jag började känna att jag kunde kalla Malmö för Hem på riktigt. I december var det mest jobb mat och fest i fokus, vilket jag verkligen inte klagar på. 
Nu är det 2014 och jag är så jävla pepp (klyschigt). Men det är sant. En fet vår och sommar väntar och sen en, förmodligen, lika fet resa med brorsan i höst. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela